1. Czy podczas wyprzedaży w sklepie z odzieżą klient / konsument ma takie same prawa jak w czasie nie objętym wyprzedażą.
2. Czy sprzedawca w sklepie podczas po sezonowej wyprzedaży ma obowiązek podać cenę z ostatnich 30 dni poprzedzających promocję?
3. Ile dni ma klient na odstąpienie od umowy towaru zakupionego przez Internet?
4. Odbieramy paczkę z paczkomatu 31 maja. Do kiedy mamy czas na zwrot towaru zakupionego przez internet?
5. Ile dni ma klient na odstąpienie od umowy towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym?
6. Czy sprzedawca działa zgodnie z prawem umieszczając przy kasie tabliczkę z informacją ”Po odejściu od kasy nie uwzględniamy reklamacji”
7. Czy klient może zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?
8. Czy sprzedawca może narzucić klientowi zasady zwrotu towaru kupionego w sklepie stacjonarnym:
9. Ile czasu ma sklep ma rozpatrzenie reklamacji?
10. Brak odpowiedzi sprzedawcy na reklamację w ustawowym terminie oznacza:
11. Jeżeli klient zdecydował się na zakup towaru, na którym podana jest konkretna cena, albo cena ta podana jest na półce, na której stoi dany produkt, to:
12. Czy podana w cenniku lub na półce przy towarze cena za dany produkt musi być zawsze ostateczna (czyli brutto).
13. Czy klient ma prawo wglądu w regulamin promocji czy konkursu w danym sklepie, zwłaszcza, gdy nie wszystko jest dla niego zrozumiałe albo słabo zwizualizowane w sklepie.
14. Czy można jednocześnie płacić monetami i banknotami?
15. Czy sprzedawca może odmówić sprzedaży jeżeli „nie ma wydać”, a klient posiada wyłącznie gotówkę?
16. Produkt kupiony na wyprzedaży jest:
17. Czy sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia reklamacji obuwia, gdy nie mamy już oryginalnego pudełka w jakim obuwie zostało zakupione?